تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






  هم زمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ، از پرستاران بیمارستان 553 ارتش تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم زمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، از پرستاران بیمارستان 553 ارتش  در  قزوین تجلیل شد.
حجت الاسلام کربلایی محمدی، ارشد روحانیون ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان در این مراسم  ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) حادثه کربلا را به خوبی مدیریت بحران کرد و هیچ گونه اشتباهی در آن شرایط مرتکب نشد.
حجت الاسلام کربلایی محمدی افزود: وقتی یزید از حضرت زینب(س) پرسید که در کربلا چه دیدی، حضرت جواب دادند "جز زیبایی چیزی ندیدم" و این نشان از بزرگی شخصیت و تسلط ایشان به اوضاع داشت.
وی گفت: همانگونه که حضرت زینب (س) با توجه شرایط نامساعد بعد از حادثه کربلا به خوبی توانستند از بازماندگان پرستاری کنند، پرستاران هم باید در کار و مسئولیت خویش به آن حضرت اقتدا کنند.
حجت الاسلام کربلایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم بیان داشت: گروهک تروریستی داعش در سوریه قصد داشت حرم مطهر حضرت زینب(س) را نابود کند، اما با مجاهدت رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت و جانفشانی شهدای مدافع حرم به هدف خود نرسیده و در نهایت این شجره خبیثه متلاشی شد.
در این مراسم از پرستاران بیمارستان منطقه 553 ارتش تجلیل به عمل آمد.
یادآوری می شود به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) مراسم تجلیل از پرستاران در یگان های تیپ 216 زرهی ، تیپ 364 ، تیپ 55 هوابرد، گروه 840 موشکی، مرکز آموزش 04 نزاجا و سایر یگان های ارتش نیز برگزار شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ پنج شنبه 5 بهمن 1396 ] [ 22:43 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1142
بازدید ماه : 1135
بازدید کل : 85340
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->